Sunday, 21 November 2010

2 ALAM


Semalam baru je lepas tonton cerita 2 ALAM ini, dekat One utama.
Masa saya tengok cerita nie..tak ramai pun orang.
tak sampai 20 orang kot,selalunya penuh je tempat duduk dalam bilik tu..
mula-mula memang tak nak tengok cerita nie tapi my teman dah ajak tengok..
kena juga lah tonton cerita nie..
Bolehlah tahan cerita nie..ada jugak rasa unsur2 cuak..suspen. hehe~
Walaupun ramai orang cuba mempertikaikan cerita 2 ALAM ni.
Cerita nie, mengisahkan seorang lelaki bernama Adam, mengubah dirinya menjadi seorang perempuan yang bernama Amy.
tapi seksi sangatlah pelakon perempuan tu. Hahaha~
cerita nie, berselang2 dengan menceritakan kisah masa dia masih hidup dan masa proses menguruskan jenazahnya.
Bolehlah dijadikan iktibar bersama, jangan sesekali kita berani untuk menukar @ mengubah anugerah dan ciptaan ALLAH.
dialog terakhir yang saya masih ingat lagi dalam cerita tu..
"Mak, nama saya Amy bukan Adam".

7 comments:

Myra Jay said...

Best task citer nie??
Klau bes nk ler p tgk.. :)

MiMiEy :) said...

wah, mcm best lah pulak ceritanye.
tp kami rancang nak tgok harry potter.
hehehe

cik maira said...

best ke?
nak pergi tgk jugak lah..

eila said...

myra jay~
bagi saya wokehlah..
sbb masing2 ade citarasa sendiri.. heheh~

eila said...

mimiey~
boleyhlah tahan..
sbb ade unsur takot..suspen cket.
hehe~

eila said...

cik maira~
try la tgok..
tp kalo xbesh jgn lak slh kn saya. wink3..
kalo disuruh jdi pengadil 5/10 sy bg kt cerita tu.

Amoi MiyaSya said...

wow ! macam best ! tapi plan nk tgk harry . heheh :)